الخميس 19 سبتمبر 2024 الموافق 16 ربيع الأول 1446
رئيس التحرير
شيماء جلال
عاجل
فن ومنوعات

فيديو هدير عبد الرازق.. البلوجر تتهم طليقها بالاعتداء عليها وتدمير حياتها

هدير عبد الرازق
هدير عبد الرازق

فيديو هدير عبد الرازق.. ظهرت البلوجر هدير عبد الرازق مجددًا على ساحات «السوشيال ميديا»،تستغيث من طليقها حسين بسبب تهديداته لها بالقتل أو تشويه وجهها بماء النار.

هدير عبد الرازق

فيديو هدير عبد الرازق

عادت البلوجر هدير عبد الرازق لتثير الجدل من جديد، وذلك بعد أن قامت باتهام طليقها بالتسبب في تدمير حياتها خلال الفترة الأخيرة، مع انتشار فيديوهات مخلة لها. ونشرت البلوجر «استوري» عبر صفحتها الرسمية على موقع تبادل الصور والفيديوهات «إنستجرام»، يتضمن: «حياتي انقلبت رأسا على عقب وتدمرت بمعنى الكلمة وبعد فترة تكتشف أن اللي دمرك ودمر لك حياتك هو أكتر حد أنت فاكر أنه هيكون سند وظهر وحياة».

وتابعت: «اكتشفت كارثة وصدمة حياتي ده أذاني نفسيا وجسديا دمر لي حياتي هو وطليقته.. بس للأسف أنا مُهددة أني لو فتحت بوقي هتقتل أو هتحبس تاني بس بطريقة أبشع أو هيتشوه وشي بـ مياة نار ده على حسب التهديد».

وواصلت هدير عبد الرازق: «بس أنا بقى بصراحة قررت إني لا هخاف ولا هاسكت وهتكلم وهكي كل حاجة يا حسين ومش هسيب حقي ووريني آخرك واللي عندك، أصل هيحصلي أيه يعني أكتر من ما حصلي كفاية الدمار الشامل اللي اتسببت لي فيه».

وأوضحت عبدالرازق: «أنا هنزلكوا ريكورد الأول كدة بس بيفسر بالظبط مين اللي كان وراء كل حاجة حصلت لي وليه، وبعدها هطلع لايف احكي بقى».

من هي هدير عبد الرازق؟

هدير عبد الرازق بلوجر مصرية اشتهرت بنشر محتوى على منصات التواصل الاجتماعي، وخاصة "تيك توك"، تتناول فيه مواضيع مختلفة منها الجمال والأزياء وتثير البلوجر دائما الجدل منذ ظهورها وحتى الآن، حيث اشتهرت لأول مرة عندما قررت الزواج من رجل في الخمسينيات يدير ملهى ليلي، ولكن انفصلت عنه في عام 2022 بعد زواج دام ثلاث سنوات، وحاليا هي مطلقة وليس لديها أولاد، ومنذ فيديو انتشر لها فيديو اباحي مع شاب أدعت أنه زوجها واتهمته أنه هو من قام بتسريب الفيديو الاباحي. وفي شهر مايو 2024 تم إلقاء مباحث الآداب القبض عليها ووجهت لها وقتها تهمة التحريض على الفسق والفجور ونشر فيديوهات خادشة للحياء، وتم اعتقالها.

للمزيد ايضًا:

«البلوجر هدير عبد الرازق» تقاضي مسربي الفيديو الإباحي المسرب