الخميس 18 أبريل 2024 الموافق 09 شوال 1445
رئيس التحرير
شيماء جلال
عاجل
أخبار

"جات صدفة".. هيفاء وهبي تكشف تفاصيل صورتها بجانب "عربية الترمس"

الرئيس نيوز

كشفت الفنانة اللبنانية هيفاء وهبي؛ كواليس الصورة التي التقطت لها بجوار "عربية ترمس" في أحد شوارع بورسعيد بعد أن قامت بإحياء حفل غنائي هناك.

وقالت هيفاء في مداخلة هاتفية لبرنامج "يحدث في مصر" المذاع على قناة "أم بي سي مصر": "هي حاجة كدة طلعت طبيعية وحسيتها من معالم الشارع وحبيت أتصور جنبها بس مكنتش أعرف أني هكون سبب أنه تبقي كدة وهي جات صدفه وحبيت بورسعيد وحبيت بعد الحلفة أتمشى وأتصور في شوارعها ولفتني شكل وجمال عربية الترمس واهتمام صاحبها بيها".

وأضافت: "وهو دلوقت قالولي صاحب العربية مش عايز يبيع ترمس عليها خلاص وخليها كدة ذكري؛ أنا بسمع عن بورسعيد ومرحتهاش قبل كدة ولما اتصلوا عشان الحفلة رحبت جدا خصوصا أن الاختيار وقع عليا بالتحديد ولما رحت انبسطت جدا وشفت ببورسعيد حب مش عادي واستقبال وترحيب".

وتابعت: "أنا شفت حب جديد تحس أنه أول مرة تتحب وحسيت قد اية هما حقيقيين وأنهم بيعبروا من غير تكلف ومبسوطة أني زرت المنطقة ولما بسترجع القرار باني أخد الحفلة بلاحظ أني مخدتش دقايق ووافقت".

واختتمت: "اللي حصل جالي حفلات بعد الحفلة دي وحابين أني أعيد اللي حصل والحدث الحلو دة وحاجة تشرفي أن كله عايزني أروح هناك وحب الناس أسافرله من بلاد بعيدة".